Hey soooo

Go down

Hey soooo

Post  Minuki on Wed Aug 18, 2010 6:00 pm

What's the situation with 2nd Gen Auditions now? I was going to PM Sammi with this but I'm making it a thread in case anyone else wanted to know xDDD Idk.

I mean, we have an awful lot of new people, are there going to be any more?
avatar
Minuki
Admin

Posts : 311
Join date : 2009-07-20
Age : 22
Location : Colorado

View user profile http://www.darlingdream.deviantart.com

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Sammi on Wed Aug 18, 2010 6:16 pm

Akiko is the last new member. Generation 2 auditions, i closed them a while ago, But I had forgotten to send an acceptance message to her because I suck Mad Sooo we are good on members now~


avatar
Sammi
Admin

Posts : 432
Join date : 2009-07-19

View user profile http://airashiiproject.secretsstories.com

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Minuki on Wed Aug 18, 2010 6:18 pm

ALRIGHT COOL.
I was like... "Holy crap so many peopleeee" xD
avatar
Minuki
Admin

Posts : 311
Join date : 2009-07-20
Age : 22
Location : Colorado

View user profile http://www.darlingdream.deviantart.com

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Sammi on Wed Aug 18, 2010 6:20 pm

Yessum there are a LOT of new people. Generation 1 was a little bigger than this I believe, but then people only logged in once and fell off the face of the earth and then other members have stopped being active

*Which I have since removed from the members lists*
avatar
Sammi
Admin

Posts : 432
Join date : 2009-07-19

View user profile http://airashiiproject.secretsstories.com

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  AutumnBaby on Thu Aug 19, 2010 8:16 am

YAY!! im the last person!! i feel so special!! >.<
and YESS... this is all ur fault im not in Airashii Girls' 5th awesome single!!! Evil or Very Mad
avatar
AutumnBaby

Posts : 113
Join date : 2010-08-18
Age : 21
Location : SuMwhErE ovEr daa RaInBoW

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  MerokoKururugi on Thu Aug 19, 2010 10:49 am

darn they're closed?! Darnit my bud got a mic to audition...... oh well there's always 3rd gen.
avatar
MerokoKururugi

Posts : 494
Join date : 2010-07-21
Age : 22

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Minuki on Thu Aug 19, 2010 4:58 pm

Yeeah my friend was going to audition, but we REALLY have enough people right now. Lol

We'll open a 3rd generation audition whenever we get around to needing more members, but right now we have quite a few.
avatar
Minuki
Admin

Posts : 311
Join date : 2009-07-20
Age : 22
Location : Colorado

View user profile http://www.darlingdream.deviantart.com

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Jrocknpoppingirl on Thu Aug 19, 2010 5:11 pm

after the Morning Musume 9th generation auditions are done, a few of our members might dissapear so we might need to replace them! haha lol here's for hoping, 'eh? lol
avatar
Jrocknpoppingirl

Posts : 159
Join date : 2010-05-30
Age : 22
Location : uhm a million places but not one is where i wanna be...

View user profile https://www.youtube.com/user/Jrocknpoppingirl

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  MerokoKururugi on Thu Aug 19, 2010 5:16 pm

If I got in, I would like graduate from all of my projects except Airashii. Why you ask? Because AirashiiProject is the first project I was ever in so it's special, and plus we wouldn't want other projects taking away viewers, you would be the special project with the actual famous person in it!!!! I would always make time for lines XD I mean I know you would get tired and all but really, it takes like 3-5mins minimum.... it's not gonna take you a WHOLE DAY! XD and my group would be left to wonderful subleader Corisca XD
avatar
MerokoKururugi

Posts : 494
Join date : 2010-07-21
Age : 22

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Jrocknpoppingirl on Thu Aug 19, 2010 5:25 pm

Heh I have a feeling that Tsunku or someone would force you to quit all of your former affiliations, contracted or not, if you joined MoMusu...I'd put up a fight, though, if I made it and they made me do that lol. It'd be a very short fight, though, sadly...
avatar
Jrocknpoppingirl

Posts : 159
Join date : 2010-05-30
Age : 22
Location : uhm a million places but not one is where i wanna be...

View user profile https://www.youtube.com/user/Jrocknpoppingirl

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  MerokoKururugi on Thu Aug 19, 2010 5:27 pm

I'd be like uhhh let me just stay in this one, it is where I kind of originated from it's like my singing birthplace!!! I can't leave that!!!

I'm an American damnit we don't stick up for any of that crap! <---- tis what I would say XD
avatar
MerokoKururugi

Posts : 494
Join date : 2010-07-21
Age : 22

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Jrocknpoppingirl on Thu Aug 19, 2010 5:37 pm

Hehehe's! This is why I think you would be a good candidate for MoMusu; you have character and it's a really fun and cool-seeming character at that, Meroko-chan!
avatar
Jrocknpoppingirl

Posts : 159
Join date : 2010-05-30
Age : 22
Location : uhm a million places but not one is where i wanna be...

View user profile https://www.youtube.com/user/Jrocknpoppingirl

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Minuki on Thu Aug 19, 2010 6:11 pm

I doubt you'd have time to stay in any dubbing group lol. H!P member's schedules are TIGHT.

I'd still talk to 'yall if I got the chance and people over at Hana Pro, but I don't think I could continue to make dubs. And If I could I'd be extremely slow with it.
avatar
Minuki
Admin

Posts : 311
Join date : 2009-07-20
Age : 22
Location : Colorado

View user profile http://www.darlingdream.deviantart.com

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  MerokoKururugi on Thu Aug 19, 2010 6:27 pm

Hey hey Reina has time for a blog ok? That's enough time for me to sing one song!!

-future flashforward-

-I'm sitting at the computer after a long day of work at midnight and singing my lines-

-past flashback-

Yup yup that's what would happen XD

ah thanks J ^_^
avatar
MerokoKururugi

Posts : 494
Join date : 2010-07-21
Age : 22

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Jrocknpoppingirl on Thu Aug 19, 2010 6:45 pm

Meroko-chan, did you just refer to me as "J"? I've mentioned this before i thought...I wanna be called Ann♥chan! hehe nd you're welcome!
avatar
Jrocknpoppingirl

Posts : 159
Join date : 2010-05-30
Age : 22
Location : uhm a million places but not one is where i wanna be...

View user profile https://www.youtube.com/user/Jrocknpoppingirl

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  MerokoKururugi on Thu Aug 19, 2010 6:47 pm

Wahhh sorry Ann-chan!!!! XD or we could combine and get JANJAN!!! jk jk XD
avatar
MerokoKururugi

Posts : 494
Join date : 2010-07-21
Age : 22

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Jrocknpoppingirl on Thu Aug 19, 2010 6:54 pm

MerokoKururugi wrote:Wahhh sorry Ann-chan!!!! XD or we could combine and get JANJAN!!! jk jk XD
XD Meroko-chan!!! I think that I just died of laughter...I should totally try to do that! lol jk
Janjan deshita! hahahaha!!!
avatar
Jrocknpoppingirl

Posts : 159
Join date : 2010-05-30
Age : 22
Location : uhm a million places but not one is where i wanna be...

View user profile https://www.youtube.com/user/Jrocknpoppingirl

Back to top Go down

Re: Hey soooo

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum